VI HAR ALLT DU BEHÖVER SOM UTSTÄLLARE!

Vi är glada att höra att du är intresserad av att delta som utställare på vår mässa! För att ditt deltagande ska bli framgångsrikt är det viktigt att allt fungerar smidigt före, under och efter evenemanget. Tillsammans med vårt produktionsbolag Kista Mäss-Service så säkerställer vi att mässinnehållet är komplett och vår tekniska personal finns till hands för att stödja dig genom hela processen.

Som utställare är du hjärtligt välkommen att kontakta Kista Mäss-Service för eventuella tekniska frågor eller för att göra beställningar inför mässan.
Vi strävar efter att göra din mässupplevelse så bekväm och effektiv som möjligt och vi är här för att hjälpa till med allt du behöver.

Beställ i tid och spara pengar!

Kontakta Kista Mäss-Service i god tid innan du ska ha ditt arrangemang hos oss, sista dag för beställning är tio dagar innan ditt arrangemang. Observera att vi debiterar 30 procent extra för artiklar och tjänster om du beställer hos oss senare än 10 arbetsdagar före mässans inflyttning. Ändring eller avbeställning senare än 10 arbetsdagar innan mässans öppningsdag debiteras fullt pris. Hör av dig i tid och spara pengar!

Fakturering

All monterservice faktureras efter mässan med betalningsvillkor tio dagar netto. Alla priser i katalogen är hyrpriser för hela mässperioden, exklusive moms, om inte annat anges. Kista Mäss-Service reserverar sig för eventuella tryckfel samt prisjusteringar.

Scroll to Top